środa, 7 września 2011

Normalnie!


Niestety rok szkolny znowu nas wszystkich zaskoczył!


Z racji tego że musiałem już jechać do Gdańska zatroszczyć się o swoje studia nagrywanie filmu zostało na jakiś czas wstrzymane. Chyba że oczywiście ktoś nagrywa jakimś innym sprzętem i zechce się później tym ze mną podzielić.

Niemniej jednak. Ja planuję zbierać materiał do października, a później zacząć już montować.
Mam nadzieję, że całość będzie gotowa w listopadzie/grudniu.

Jak już wezmę się solidnie za montaż będę robił więcej hałasu w tym temacie i dodatkowo o premierę gdzieś. A tymczasem wrzucam mały trailer żeby wyrobić sobię opinię czego się spodziewać. Elo!

13 komentarzy:

  1. lojalny tony zawsze spoko+ bangery

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste nie mogę się doczekać :) Drozd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jebie znowu trailer ? to juz chyba 10

    OdpowiedzUsuń
  4. trailerów w chuj, film godzinny można zrobić z każdego :D ale zero dobrości tam

    OdpowiedzUsuń
  5. Banda hejterów i bałwanów.
    Co do ilości trailerów to uprzejmie donoszę, że ten jest, uwaga, uwaga, PIERWSZY!
    A co do "dobrości", którą któryś odważny Anonimowy komentuje, chciałem nadmienić, że, po pierwsze, to tylko trailer, a po drugie to w większości Wy, komentujący tutaj będziecie na filmie. Także o brak dobrości nie do mnie żale. Ja robię co mogę, jak komuś mało to polecam jeździć więcej i dać sobie owe "dobrości" nagrywać. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam sie podszkolic i wtedy zglaszac do nagrywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kto taki kocurowe tytuł filmu podrzucił...ale chlopak musia miec banie... ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę że on będzie wiedział :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na sesji Krzysiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I żeby było normalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie tytuł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I co nie bedzie filmu? Wiedzialem ze stac Was tylko na Trailey :c

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie jest film ja sie pytam

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź