środa, 21 września 2011

Game of S.K.A.T.E

No i game of S.K.A.T.E odbyło się! Co prawda kategoria Best Trick okazala się być bardziej rozbudowana i absorbująca.

Ale po kolei. W kategorii Mistrz Tricków na flacie NIE wygrał mój osobisty faworyt-Żyła(za co ogromne propsy dla Szopy) co mnie niepomiernie zdziwiło.

A na podium finalnie staneli; Mikołaj Drop, który wyskakał sobie trzecie miejsce, na drugim stanął Kamil Dybikowski, a najlepszym okazał się jeden z organizatorów-Dawid Majewski.
A oto odbywała się rywalizacja! Fot. Dawid Drozd.

No i hicior pod tytułem Best Trick. Wygrał Drozd za iście pancurskiego indy graba na iście olimpijską odległość! A co się działo tego dnia ale i w trakcie kilku poprzednich możecie zobaczyć na tym, moim zdaniem najlepszym ze wszystkich, montażu od Yozza!

4 komentarze:

  1. nie ma już rurki także pysiaczki : *** Drops

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłem dziś bluzę na pomniku. Po odbiór gg: 5374222
    http://imageshack.us/photo/my-images/850/bluzah.jpg/

    OdpowiedzUsuń
  3. I WRESZCIE COŚ SIĘ DZIEJE ! [;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety już na studiach ale jeżeli coś zoorganizujecie w weekend to z chęcią wpadnę!

    Drozd

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź