środa, 14 września 2011

Rozkmina

Siema i cześć dawno nic tutaj nie publikowałem, obserwowałem z boku co dzieje się na blogu, fajnie, że coś się robi, coś się organizuje, mam na myśli zawody, nowe przeszkody na pomniku i innego tego typu atrakcje, widzę, że wróciło na deske troche wariatów, SUPER! Jest jednak coś co mi się nie podoba... od jakiegoś czasu pojawiła się zajawka na Tony Hawka, kto wie może niedługo będziemy zbierać litery na mieście ;) Deska coś ostatnio nasiąkła komerchą zresztą jak cale elbinghetto, czemu nikt nic nie nagrywa? ciężko wziąć kamere ze sobą i coś zmontować? to jest prawdziwa zajawka... Na początek zachęcam wszystkich młodych jak i starych skejtów do nagrywania, ktoś powie "e tam mam tylko nagrane 2 tricki" skoro masz te 2 tricki to dawaj je tu! napewno umieścimy na blogu, co dalej? robcie to co wam sie podoba. Zajaweczka gwarantowana 100% idź na deskorolke five!

8 komentarzy:

  1. gdybys wychodzil na deske to bys wiedzial ze caly czas jest cos nagrywane,a zbieranie liter na miescie to tylko sposob na wyciagniecie ludzi z pomnika na prawdziwy street, elo

    OdpowiedzUsuń
  2. pochwal sie kiedy ostatnio byles na desce

    OdpowiedzUsuń
  3. Igor,każdy podchodzi do jazdy jak mu się podoba.Zajawka na Tonego Hawka jak widać też się podoba bo ludzi to rusza,jest inicjatywa,coś się dzieje,ludzie wychodzą bo to nie jest kolejny zwykły dzień na pomniku>wiadomo To twoje zdanie,ale ja i wielu innych nie zgadzam się z tym,zero komerchy jak na razie,skoro tak uważasz to chyba nie wiesz co to znaczy komercha.Wszystko robimy sami,przeszkody są zrobione samemu,wszystkie akcje organizowane są samemu,nie widzę w tym żadnej komerchy Gutek, i like you, but sorry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież prawie codziennie są nagrywki, przyjdź na pomnik to też może się załapiesz.
    Ludzie wymyślają atrakcje, dzięki którym można wspólnie pojeździć, a Ty jeszcze narzekasz.
    - Dave

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie narzekam, to tylko moje przemyslenia :D stesknilem sie za starymi czasami

    OdpowiedzUsuń
  6. Gutek! :)
    Ten dzień co był zorganizowany z punktami do zrobienia mamy je nagrane + dodatkowe na które wpadliśmy na pomysł tylko nei publikuje się tego aby było do filmiku :D

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź