niedziela, 13 lutego 2011

W Drodze

http://www.speedyshare.com/files/26846116/Hulio_-_W_drodze_2011_.rar

Pare słow od autora

Witam,
Przedstawiam wam album "W drodze". Jest to płyta rejestrowana w okresie czerwiec 2010 - luty 2011, w 100% w warunkach domowych, na zwykłym PC, z niezwykłymi ludźmi. Większość tekstów utworów na płycie zawartych powstała jednak w 2009 roku. Wielu ludzi twierdzi, że płyty nagrywane na instrumentalach, tzw. "kradzione beaty" nie wnoszą żadnej świeżości. Opinia jak każda, czy dobra, czy zła, nie mi ją oceniać. Wyboru instrumentali dokonywałem spośród naprawdę dużej ilości i myślę, że ta selekcja się powiodła. Nie chciałem używać tu beatów, których możesz posłuchać sobie na MTV czy Vivie, z założenia chodziło o to by zrobić coś zajebistego, na zajebistym brzmieniu i nie koniecznie znanych utworach. Ktoś interesujący się czarnym rapem bez problemu powinien ogarnąć większość beatów lub producentów. Na temat świeżości beatów, czy jakości zwrotek nie chciałbym się wypowiadać z kilku prostych przyczyn. Sam wiem ile czasu włożyłem w to by to śmigało wkońcu na twoim sprzęcie. Są to niezliczone ilości godzin, bo w ten materiał naprawdę włożyłem serce. Musiał troszkę poleżeć i dorosnąć zanim stwierdziłem, że jestem gotowy to wypuścić. W pewnym etapie nagrywania postanowiłem zrobić go jako płyta "do szuflady", miałem kilka swoich powodów. Stwierdziliśmy jednak, że ta płyta powinna się ukazać. Każdy użyty do jej produkcji tekst ma jakieś znaczenie, opowiada jakąś historię lub jest metaforą do znanych (w większym lub mniejszym gronie) zdarzeń. Jako efekt końcowy, uważam, że album jest bardzo przemyślany tekstowo. Jedynym czego tak naprawdę chciałbym wymagać od ciebie słuchaczu, nie jest to byś zajarał się lub choćby docenił cały trud i ogrom pracy jaki w to włożyłem. Chciałbym, żebyś usiadł sobie wygodnie w fotelu z herbatą, puścił ten materiał i pomyślał o swoim życiu. Nagrywając to wiele się pozmieniało, wiem, nie tylko u mnie, to jest właśnie droga - często chodzi o to by iść do celu, ale częściej by poprostu nie stać w miejscu. Życzę miłych wrażeń słuchając płytki i dużo wolnego czasu abyś mógł go w pełni poświęcić na swoją pasję. Pozdrawiam, Hulio - w imieniu całej ekipy TakToRobię.

Polecam, dobry rap od Hulia, sciagaj i sie nie zastanawiaj

15 komentarzy:

  1. zeby to byl rap to musza byc rymy i raper posiadajacy flow pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty, koles Anonim... Po pierwsze, skoro wypier-dalasz z tekstem ze rap musi miec "rymy", to wez idz lepiej skocz z bloku (brak mi slow). Hulio wbrew pozorom calkiem dobrze sobie poradzil, wiec jesli masz jakies ale, to wlacz sobie Mezo i Libera. Tam masz "rymy" o ktore ci chodzi, a nie- wypowiadasz sie na tematy o ktorych nie masz pojecia. Po drugie, mam nadzieje, ze Krzysiu raczej zleje na opinie typa/typiary, ktory bal sie nawet podpisac swoim imieniem... (smiech na sali! buahahaa)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i tak ode mnie... zajebiste bity, jak dla mnie rewelka ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety nie chodzi mi rymy jakie reprezentuje Mezo i Liber widac przez Ciebie dobrze znany duet skoro o nim wspominasz.. chodzi mi raczej technike, forme przekazu, o bardziej wyszukane rymy niz disco-polo/malboro , pozatym skad mozesz wiedziec na jakie tematy mam pojecie a na jakie nie? a bity zajebiste bo od najlepszych producentow, mysle ze nagrywanie czegokolwiek na nie nazywa sie brudzeniem bitow, zostaly na nie nawiniete takie zajebiste zwrotki ze nie wolno ich bezczescic..

    OdpowiedzUsuń
  5. ale hejterzy-napinacze... dawaj dissa

    OdpowiedzUsuń
  6. włąśnie! dawaj dissa
    pzdr przemo

    OdpowiedzUsuń
  7. disco-polo/marlboro - na płycie są 52 zwrotki, ale tak, łatwo wybrać jeden rym który ci nie pasuje i zhejtować całość.
    beaty zajebiste bo od najlepszych producentów - zapomniałeś dodać: "ale gdyby Hulio nie dołączył do płyty opisu to bym żadnego nie wymienił", poza tym bzdura bo znam setki lepszych beatów, które mogły być użyte, te po prostu pasują do ogólnego zamysłu płyty.
    Możesz mówić, że flow, że hajs, powiedz jeszcze, że bouns, że hate lub cokolwiek chcesz, po to są komentarze
    -Hulio

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny hajs bouns i flow

    OdpowiedzUsuń
  9. mozesz to wrzucic na inny serwer jeszcze? megaupload albo rapidshare?

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem tak... Wedlug mnie chopak ma zajawke na to robi. Zrobil cos swojego i zapewne zrobil to dla siebie i ludzi ktorym sie to podoba ale hejty zawsze beda. S.K.M.W.M.P all day skurwysynu!; p

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi sie i chuj

    OdpowiedzUsuń
  12. porażka sezonu. co to za gowno ma byc ?

    OdpowiedzUsuń
  13. nikt nie tu nie mowil ze komu kolwiek ma sie to podobac ale skro tak srogo to oceniacie to wrzuccie cos swojego ;) S.K.M.W.M.P!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. idioto , przeciez nie musze rapowac zeby moglo mi sie nie podobac. pozdro dla taty

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź