wtorek, 19 października 2010

Game of S.K.A.T.E

Ok. Jak widać w tytule. Ale zacznę od czegoś innego. Drops to matoł i przez niego nie zaliczę jutro kolokwium z wytrzymałości materiałów. Wkręcił mi zajawkę i nie mogłem dłużej siedzieć patrząc w książki i MUSIAŁEM zacząć pisać.

Ok. Koniec narzekania. Drops podbił do mnie żeby może z okazji zbliżającej się WIELKIMI krokami zimy zrobić jakiś event kończący pewnie rok. Bo jak zatwardziali czytelnicy INFOmagazine wiedzą NIE ma w deskorolce SEZONÓW!

Ok. I owym EVENTEM miałoby być znane wszystkim dokładnie GAME OF S.K.A.T.E. Ale nie myślcie sobie, że to będzie tylko takie bezsensowne podskakiwanie grupowo w miejscu bez celu! Co to to nie! Zwycięzca otrzyma drogocenne nagrody rzeczowe w postaci PIWA. Dobrze? Dobrze!

Ok. Żeby nie było, że to ja chcę młodzież rozpijać wymyślił to Drops, co więcej zaofiarował się być on sponsorem EVENTU!

Ok. Ale może szczegóły? Miałoby to mieć miejsce w sobotę rano, koło 13. Na Placu Jagiellończyka ze względu na sporą ilość miejsca, ktorego na pomniku niestety brakuje...

Ok. Mam nadzieję, że będzie DUŻO chętnych. Zapisy na miejscu, po więcej informacji pisać w komentarzach albo bezpośrednio do mnie. Tyle chyba.

Ok. Więc kończę. Ale najpierw muszę się pochwalić, że to mój SETNY post. ŁAŁAŁYŁA! GREJT SAKSES!

6 komentarzy:

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź