piątek, 22 czerwca 2012

Święto Niepodległości w Demokratycznej Republice Konga

No cześć Skejty!

Strasznie mi przykro, że dzisiejszy dzień, który miał być naszym wielkim świętem, nie wypalił.

Staram się zwalić całą winę na pogodę, niemniej wewnętrznie mam też przeczucie, że i ja zawaliłem organizację.

Także proponuję Wam zrobić wszystko to co dziś okazało się niemożliwe 30. czerwca. Będzie to sobota, akurat po zakończeniu roku(tak, dokładnie-macie za zadanie nie upić się za bardzo). Dzień 30.06 jest to akurat między innymi Święto Niepodległości obchodzone w Demokratycznej Republice Konga, ale czy, do jasnej cholery, nazwa dnia jest taka ważna? Mi wydaje się, że wcale nie!

Tak więc czy uważacie, że zrobienie sobie powtórki (tym razem mam nadzieję udanej) z Dnia Deskorolki to dobry pomysł? Mam taką nadzieję.

A po ewentualny montażyk z Deszczowego Deskorolkowego Dnia w Elblągu 2012


Elo!

4 komentarze:

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź