poniedziałek, 25 października 2010

Battle at the Plac Jagiellończyka-fotorelacja

Elo! Dorzucam kilka fotek z elbląskiego Game of S.K.A.T.E!

No to zebrała się młodzież...











Losowanie przeciwników na eliminacje.

Pierwsza para: Mati-Jędruś.


Organizator z pucharem i drogocenną nagrodą w jednym! GROLSCH!

Czas rozpisac uczestników...

A oto zwycięski GROLSCH we własnej... Osobie?

Mimo że Jędruś mnie uciął to i tak wrzucam bo dalej uważam, że jak zrobie nollie flipa to sukces. A więc ja i mój nollie flip. Mimo że mnie tam niewiele...


Tradycyjne RUSZAMBO... Czyli popularne papier-kamień-nożyce. Kto wygra-zaczyna.


Jury... Gutecki!


I takich dramatów nie udało się uniknąc. Na całe szczęscie była nowa przygotowana!


Organizator szaleje z nagrodą.

 Żyła i jego nollie flip. Dobry, acz nie dośc na Mateusza.


Szopa i jego szalona trója.



Nawet Dropsik pokazał klasę!

Wygrał, nie wygrał-piątka sie należy!



Finałowe RUSZAMBO!


Zwycięski varial heel!

I pofinałowa euforia!
  
Pofinałowe zbicie piątki! Męczący był to pojedynek!


A oto jak wyglądała lista!





Wszystkie fotki zrobił Jędruś Gardysiak. Dziękujemy bardzo!
I chciałem również podziękować Dziennikowi Elbląskiemu i pani Sylwii Warzechowskiej za zainteresowanie nami. A oto jego efekty : http://elblag.wm.pl/22902,Skejtowcy-w-centrum-miasta.html
Enjoy!

9 komentarzy:

  1. świetna sprawa ! oby więcej takich imprez !

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia się nie odpalają

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiem, że nie. Coś się ZJEBAŁO

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie normalnie działa. wcześniej też działało ..

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie wy jeździcie w zime jak na [pomniku i jagielonie jest śnieg ?

    OdpowiedzUsuń
  6. w domu po pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  7. no ta jasne. ja się poważnie pytam...

    OdpowiedzUsuń
  8. na pomniku nie ma sniegu. mieszkam koło pmnika i odrazu po szkole odsnieżam ide za jakieś 2 godzinki pośmigać

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź