poniedziałek, 5 listopada 2012

Skatepark

No siema Skejty!

Widać, że już przyszła jesień, na desce mało ludzi, na blogu pojawiają się już tylko plakaty rap grania...

No ale mam trochę jednak dobrych wieści. Wszystko wskazuje na to, że coś się już fizycznie ruszyło w sprawie skateparku w naszym, jakże cudownym, mieście.

Póki co sprawa wygląda mniej-więcej tak:



Niemniej ja jestem bardzo dobrej myśli i całkiem serio mam nadzieję jeszcze w tym roku zrobić flipa w tym jakże uczekanym miejscu!

A po więcej informacji odsyłam : http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/25016
Elo elo!

5 komentarzy:

  1. http://info.elblag.pl/mini-galeria,27958,1,9,Ruszyla-budowa-skateparku.html#szlak

    OdpowiedzUsuń
  2. `Widać, że już przyszła jesień, na desce mało ludzi`
    rozumiem to tak , ze jak jest pogoda to nagrywacie cos przyzwoitego zamiast grac w skejta do obrzygania ?? o ile komus chce sie wogole jezdzic. SKASUJ MNIE SWINIO

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary, zaufaj, ze bardzo chetnie bym Cie skasowal. Sam nie jezdzisz, a pierdolisz.
    Mimo ze racji w tym troche jest. SZMATO

    OdpowiedzUsuń
  4. proponuje zaczac juz pisac jakies podania, bo robia ten park bez oswietlenia, a z tego co sie orientuje to lampy byly w projekcie.

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź