czwartek, 4 listopada 2010

Koncert DonGURALesko

Już w tą niedziele mega dawka tłustego rapu

8 komentarzy:

  1. kiedy i o której przychodzicie na pomnik jeździć ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie ma czegoś takiego, że danego dnia o danej godzinie obligatoryjnie trzeba byc na desce. Chociaz nie niestety. Nie ma po prostu. Musisz się czaić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuje zamontowac czujniki ruchu i kamery wtedy bedziesz wiedzial:D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha. spoko. xd
    to się kiedyś zaczaję na was ! :D
    a w ogóle, ile tak miej więcej jeździ na desce i całkiem dobrze im to idzie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdumiony bo w 2 zdaniach udało Ci się dać ze 3 różne podmioty. Najpierw "WAS", potem "JEŹDZI" czyli ON, by następnie byli to ONI na co wskazuje "dobrze IM to idzie".
    Moje gratulacje! A teraz pytanie: o kogo chodzi w pytaniu:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżdżą w Elblągu jakieś dziewczyny ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałbym pojeździć ale warunk mi na to nie pozwalają, bo sie wyprowadzilem na wieś;/
    Ale wierzę w to, że wyremontują mi tu droge i bd mógł popylać:D


    Stefan:D

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź