poniedziałek, 25 czerwca 2012

Święto Niepodległości Wysp Salomona

Siema, siema!

Przepraszam, że muszę nazmieniać.

Niestety okazało się, że z przyczyn nieco niezależnych ode mnie nie będę mogł być w Elblągu 30.06 ani przed tym dniem. W związku z powyższym, może nieco egoistycznie, podjąłem decyzję o zmianie daty (i co za tym idzie nazwy) eventu mającego być poprawką Dnia Deskorolki 2012.

Planowałbym przenieść wszystko na tydzień później-07.07.2012 i świętowalibyśmy w takim przypadku Święto Niepodległości Wysp Salomona.

Całość myślę, że będzie miała formę zbliżoną do eventu, czyli coś znanego bardziej z Dnia Deskorolki, a nie jak się niektórzy spodziewają zawodów. Chociaż zależy to oczywiście również od Was. wydaje mi się też, że spędzimy większość czasu na pomniku. Może się akurat zdarzy, że coś sie wybuje znienacka do tego czasu(tu liczę na Waszą inwencję co i Wasze wsparcie roboczo-czasowo-finansowe)

No i mam nadzięje wtedy też rozwiązać konkurs sekwencji i wręczyć zwycięskie koszulki.

No i to by było na tyle w tej chwili-tak myślę.

Elo! Wypowiadać się co Was gryzie i co byście dodali/zmienili!

13 komentarzy:

  1. Sprzedam używane traki Fury z łozyskami za 100 stan bdb. Sop

    OdpowiedzUsuń
  2. To może przedłużyć termin konkursu np. do 1 lipca?
    Może nie pojawią się nowe filmiki, ale myślę, że warto spróbować. Może akurat ktoś jeszcze zrobi coś ciekawego.
    - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest za sens przedłużać w nieskończoność skoro i tak jest tak mały odzew? Poza tym 1.07 to już zaraz więc i tak by nic nie powstało. No i każdy konkurs MUSI mieć datę końcową. Inaczej powstaje pytanie "Po co skoro i tak będzie można jeszcze przez 100 lat wysyłać sekwy?"
      Chcesz ponagrywać to nagrywaj, zmontuj całość i wtedy pokażesz ludziom i będzie dużo lepiej niż sekwy pojedyńcze:)
      A jak bardzo chcesz koszulkę to serio nie będą drogie:)

      Usuń
  3. zawody muszą byc ; <

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, ogarniam.
    - D.

    OdpowiedzUsuń
  5. huhu nie ma mnie na tym : ( drops

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak wiadomo ze wygram
    -marks

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba ja !! -odbyt, kotlet ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.dzialzagraniczny.pl/2012/06/wybieg-dla-krokodyli/ <-- Wy marudzicie, a tam się dzieje! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. qrde nie bdzie mnie - taki maly ; D co umi inwarda prawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. a na którą to ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ehh co o mnie mowa ??

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź