poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Viva la UM Elbląg!

Już od roku myślałem, że z, tak zwanego, niższego pomnika można by zrobić ze 3-4 schodki.
Od paru miesięcy natomiast rozważałem, że fajnie by było mieć z niższego pomnika bank.

A nasze kochane miasto pomyslało o nas! Spełniło nasze niewypowiedziane marzenia!


Pomyślcie sobie! Jakbym chciał robić takie coś samemu, powiedzmy mając do pomocy z 3 osoby ( na przykład takiego Drozda, Kaline i Wojtasa) i może czasem Żuraw by zaprawę pomieszał to by mi przecież zajęło z DWA dni! I pewnie zrobiłbym z sześć kursów samochodem załadowanym całym cegłami i zużył z 250 kg zaprawy murarskiej.

A przy okazji. Już dawno myślałem, żeby na koniec wakacji zrobić jakiś mały conteścik, i co ciekawe, chciałem właśnie zrobić dokładnie takie przeszkody! A jak jesteś zainteresowany bardziej ideą contestu czytaj posta niżej!

9 komentarzy:

  1. Życzliwy Paszczak23 sierpnia 2011 00:31

    sprawa jest już zgłoszona na komendzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemku, w imieniu społeczności elbląskiej, dziękujemy.
    Jeden odważny!

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo Panowie! :D ~Jamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. się walnie Igor,nie tylko rurke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzliwy Paszczak23 sierpnia 2011 12:42

    krew mnie zalewa, jak widzę taką znieczulicę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrzeeeeeee Krzysiuuuuu dzialacie ! jak wyjde z dlugow to kupie deske i stestuje xDDD
    WierzbiX napisal

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemka .. : pp SkatePark Muśi Być nie ma innej Opcji ..

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź