środa, 3 sierpnia 2011

Koszulki *Elbinghetto

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Wiem, że ten temat poruszany był milion razy i w większości dość nieskutecznie. Wiem również, że część z Was mogła się już zrazić i pomyśleć, że gadam tylko żeby gadać, a nic z tego gadania nie wynika.

Otóż nie. Podjąłem kolejną próbę! I tym razem wszystko wskazuje, że się uda. Koszulki są już zamówione i opłacone.

A oto jak mają wyglądać nowe koszulki.



Dodam tylko, że są robione na dużo porządniejszym materiale niż ostatnie, w dodatku najprawdopodobniej te będą już z metką *Elbinghetto. Ja się jaram max i zamówiłem całej rodzinie.

A teraz w kwestii organizacyjno-praktycznej. Koszulki będą do kupienia po 18.08.2011 (wcześniej by były ale nie będzie mnie w Polsce).

Wstępnie jest zrobionych 30 koszulek, więc radzę się pospieszyć z ewentualnymi rezerwacjami:)
W razie jakiś pytań i ewentualnego zaklepywania sobie rozmiarówki (koszulki tylko białe), podaje moje gadu, gg : 5374222.

Cena koszulki 35 PLN. I teraz bardzo ważna informacja. NIE MA SPRZEDAŻY RATALNEJ, NA ZESZYT, NA "ODDAM CI JUTRO NA POMNIKU, OBIECUJĘ", NA "2 ZŁOTE NA ZACHĘTE" I WSZELKIE TEMU PODOBNE.

Życzę miłego noszenia. Elo!

11 komentarzy:

  1. Czemu tak drogo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamte były lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak drogo dlatego, że nie było chętnych żeby dawać za darmo koszulki i ,co zdziwiło mnie jeszcze bardziej, nikt nie podjął się drukowania ich charytatywnie. Tyle. Nie ma nic za darmo, nawet pół darmo jest rzadkością.
    Ot, kropka.

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak , ale opuścił byś chociaż z dyszke ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, i dołożył do tego biznesu?
    Dlaczego uważasz, że skoro Ciebie nie stać żeby dać za koszulkę 35 złotych mnie ma stać, żeby sprzedawać je poniżej kosztów produkcji?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra mój błąd ;D
    Sorki

    OdpowiedzUsuń
  7. ej,dobra koszulka hurtowo to koszt ponad 10 zł... więcej szczegółów nie zdradzę ale cała chemia do druku to dużo więcej niż 10 zł... :P a jeszcze dochodzą umiejętności i czas poświęcony na druk.poza tym wzór jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie spoko,myślę że to dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elo, ja też jedną poproszę - największą jaka jest - nie pucuję na gadu bo zapomniałem hasła a nie mam swojego kampiutera. Pacior

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemasz z Checią Kupie koszulke :D
    Pejker

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak chcesz kupić koszulkę to pisz do mnie na gadu. Numer jest podany. Elo.
    P.S.
    Paciora zapisałem bo podał chociaż rozmiar.

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź