wtorek, 8 lutego 2011

Wasza twórczość

1.Wrzucam tutaj dzieło naszego kolegi Kaliny bo mi się bardzo podoba, przy okazji każdy kto ma wene na zrobienie czegoś podobnego, również podzielimy się waszymi pracami na stronie, kiedyś myślałem o takim konkursie, może coś się niebawem ogarnie, także czekamy na wasze twórczości, pozdro dla Kaliny high 5

2. Kolejna grafika od Macieja aka. Borysa, aż się zdziwiłem, że się tym zainteresowal, propsy dla Ciebie, czekamy na następne. elo
3. Od yozza coś bardzo na czasie, dla mnie spoko


4. Aż 3 grafiki od Ożeha

5.
6.

Czekamy na wiecej, pozniej zrobimy glosowanie na najlepszą prace

 

16 komentarzy:

  1. Najsowy tag.
    Tak powinny wyglądać wlepki!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to jest tag to ty jesteś gejem

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to jest idioto?????? .........

    OdpowiedzUsuń
  4. chujowa grafika a nie tag

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, jak Ci się nie podoba to nie komentuj...

    OdpowiedzUsuń
  6. boicie sie krytyki?

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie to, jak bede nudzil to tez cos przypierdole pozniej

    OdpowiedzUsuń
  8. o chuj wy się kłócicie ludzie ? :P nie znam się na tagach ale stwierdziłem że mi się podoba,wszystkim nie musi.Igor wrzucił ,jestem zdziwiony ale się cieszę.pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  9. poza tym dobrze leży na brązowej koszulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koszuli Elbinghetto w jakich rozmiarach dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  11. narazie sa niedostepne, powiadomimy kiedy beda

    OdpowiedzUsuń
  12. Zróbcie jakieś forum Elbinghetto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mariusz, jebaniutki, na czele ankiety!

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź