poniedziałek, 14 września 2009

Braniewo vol.? 666?

Dziś miał miejsce chyba najbardziej zorganizowany wyjazd od dłuższego czasu!

Koło 12 wpadł do mnie Clock zamówić czapkę i pozamulać na youtubie.

Potem weszła kmina, że idziemy na deskę. Na zerowej niemalże zajawie poszliśmy. W międzyczasie zadzwoniłem po Gwoździa, a Clock po Bogusia. 

Niedługo potem wszyscy byliśmy na pomniku. Jeździmy, jeździmy i nagle ktoś(Clocku?) wypalił, że może pojedziemy do Braniewa.
Ale jako, że nie miałem hajsu a reszta musiała deski podokręcać poszliśmy do mnie. Deski się skręciły, Clocku zrobił sobie kanapki i poszliśmy do mamamobilu Bogusia.

W międzyczasie okazało się, że bogusiowy sprzęt grający nie ma zamiaru współpracować ale to akurat mało istotne.

Braniewo!

Wchodzimy na park. Kata 2 ziomkow. Rozkładamy się i każdy przystępuje do katania paletóweczki.

Po pewnym czasie Clocku stwierdza, że się źle czuje(a mówiłem, że jak kanapka to tylko ze świniakiem a nie jakieś wegetariańskie dyrdymały!?) . Zaraz potem Gwoździu próbuje fakie b/s noseslide'a po czym jego kostka chciała sprawdzić jak giętka jest i się okazało, że zbyt mało. Reszte siedział razem z Clockiem.

Jakoś potem ziomki się na chwilę zawinęły, a w ich miejsce przyszedł Baaaaarol. I napierdzielał cały dzień crooksa jak zły.

Potem przychodziło jeszcze multum osób w różnej kolejności więc nie pamiętam.

Potem przyszedł Boryna i jego inward heelflip(który był tak na prawdę late frontfoot underheel'em). Później był Rubik i zamiast klaskać zamiatał czyściutkimi nosegrindami.

Później Boryna walnął kozak 360 flipa z wybitki, a my się zwineliśmy.

A w drodze powrotnej parowała szyba.

Tyle. O.

Nie wiem kiedy następnym razem gdzieś pojedziemy ale należy mieć się na baczności, nie znasz dnia ni godziny! Elo!

7 komentarzy:

  1. a numer telefonu do mnie znacie chociaz?

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet na elbinghetto czai sie szatan! elo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ej w tym braniewie jest jakis fajny park czy cos ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to kur** możliwe że inward heel nagle zamienia się w underheela?No kurwa toć w UH nie ma shove it(fs)?On se kręcał czy ja nie kminie IH

    OdpowiedzUsuń
  5. bo sie nie zamienia, robiłem inward heela tylko on sobie cos ubzdurał ;d
    boryna.

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź