wtorek, 17 stycznia 2012

Projekt-odmułka!

Tak jak ostatnio pisałem, wydaję mi się, że wynalazłem niezły sposób na odmulenie bloga.

Ale niestety jak większość rzeczy w życiu, także i ten pomysł niesie ze sobą pewnego rodzaju straty. I od nich mam zamiar zacząć:

Dumnie i z wielką pompą rozgłaszałem, że zrobię film, wyszedł nawet trailer, o którym tak szumnie było swego czasu w komentarzach. Niestety, owy film nie powstanie w takiej formie jak większość oczekiwała(nie powiem ja także).

A teraz do rzeczy. Co to za pomysł, co mam on wspólnego z filmem? Otóż wszystko. Ale od początku.

Drops mnie ostatnio katował kiedy film. I jak się dowiedział, że nie za szybko to poprosił mnie żebym wysłał mu jego materiał. Ja powiedziałem, że spoko i że jak będę miał wenę to zamiast surówek najlepsze mu zmontuję. I wtedy naszła mnie myśl.

Zamiast całego, ogólnego i zbiorczego filmu wydanego na raz będę montował poszczególne przejazdy i co jakiś czas( w miarę regularny i nie za długi) będę publikował je na blogu.

Tak więc dziś mam zaszczyt zaprezentować Państwu pierwszy otwierający całą serię montaż.

A oto i on:

6 komentarzy:

  1. Czuję niedosyt. Poprzednie produkcje na wyższym poziomie. Ale bardzo dobrze, że coś się dzieje ;)
    - D.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale chyba nagra sie cos w 2012 i wyjdzie jakis konkretny film? bo to juz 4 lata od kiedy cos "grubszego" bylo grane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o niedosyt-to jest intro-nie chciałem użyć całego materiału w intro planując robić dalsze przejazdy.
    A co do nagrywek, każdy wie, że różnie to bywa. Co roku się odgrażam, że będę nagrywał, a co z tego wychodzi-każdy wie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha kalina zamknal temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny manual na pieknym boxie,ni dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. krzysiu pamietasz chyba nasza umowe w pubie na 2012 rok? - odmulamy :D

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź