niedziela, 13 marca 2011

Wiosna!

Już od dawna z niecierpliwością czekałem żeby móc tak w końcu zatytułować post!
No i nareszcie ten dzień nadszedł!

Dziś wpadłem na pomnik zupełnie przypadkiem, a tam? PEEŁNOO ludzi! Młodzi, starzy!
Tak więc tym postem chciałem dać znać niektórym, że można już zdjąć pajęczyny z desek leżących po szafach i innych kątach i wybrać się na pomnik zobaczyć dawno nie widziane twarze!
A przy okazji jako że zbliżają się cieplejsze dni chciałem prosić wszystkich którzy dysponują sprzętem do nagrywania o noszenie go ZAWSZE na deskę i nagrywanie, nagrywanie i jeszcze raz nagrywanie! Wydaje mi się, że czas najwyższy zmontować coś po elbląsku!
Od ostatniego montażu zmieniła się ekipa jeżdżąca 3 razy!
Eloo!

8 komentarzy:

  1. Newbie też mogą wpadać? :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś jeździłem na pomniku, ale to hoho lat temu, jeszcze taki bachor byłem i pewnie mnie nie pamiętasz.. Właściwie teraz też bachor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gutek good idea!

    OdpowiedzUsuń
  4. wez napisz nowy post bo malo osob na to zwroci uwage

    OdpowiedzUsuń
  5. Sebuś tez was odwiedzi :P jesli ktoś pamieta ^^ Ktoś chetny na S K A T E ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem kto bedzie chcial grac w skate w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha zabawne dobra nQ

    OdpowiedzUsuń

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź