poniedziałek, 3 stycznia 2011

Pierwszy noworoczny post!

Mam nadzieję, że takie tytułowanie postów nie stanie się regułą. Ale jakoś tak chciałem zacząć.

Nie wiem jaka część osób czytających tego post zna Paciora, bo to właśnie od niego chciałbym dzisiejszą bajeczkę zacząć. Pacior za często nie jeździ ale Ci co go znają wiedzą, że jest stuprocentowym zajawkowiczem. Tak więc po milionie lat odezwał się dziś rano do mnie Pacior z pytaniem co myślę o tym żeby..

Na majówkę pojechać do PRAGI!

Tak ja wiem doskonale ile to już razy poruszany był ten temat. Ale to w zeszłym roku! Mamy już nowy rok, 2011, jesteśmy o ten cały zeszły rok mądrzejsi więc MUSI SIĘ UDAĆ!

Ja wiem że to może wydawać się za wcześnie żeby o tym mówić ale obawiam się że to nie jest AŻ tak tanie więc już trzeba $$ zbierać.

Więc mam pytanie. Kto jest chętny? Czy ma ktoś jakieś propozycje? Pomysły? Pytania?

Wyjazd będzie niestety 18+.

Pozostaje tylko rozważyć i napisać do mnie "JADĘ NA PEŁNEJ KURWIE!"

Żeby nie było wątpliwości że się uda wrzucam kilka fotek z wypadu Żyły i Yozza do Pragi w 2009. Mam nadzieję, że Yozz się nie obrazi za pogwałcenie praw autorskich.

Tyle.

Wszystkiego co najlepsze na nowy rok Skejty!

5 komentarzy:

Masz zamiar napisać coś głupiego? nie ośmieszaj się - wyjdź